The Magnificent 4
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alan Rickman doodsbang voor Johnny Depp

2 plaatsers

Ga naar beneden

Alan Rickman doodsbang voor Johnny Depp Empty Alan Rickman doodsbang voor Johnny Depp

Bericht van Judge Turpin ma jan 18, 2010 3:36 pm

Johnny Depp is bang dat zijn scheerkwaliteiten (of totaal gebrek daaraan) mede-acteur Alan Rickman de stuipen op het lijf hebben gejaagd. In een scène in de film ‘Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street’ moet Depp zijn tegenspeler scheren – een scène die met echte scheerzeep en scheermessen is gespeeld.

“Ik had al eerder met scherpe voorwerpen gewerkt”, zegt Depp, die films als 'Edward Scissorhands' en de 'Pirates' trilogie op zijn naam heeft staan. “Alles ging goed totdat ik iemand echt moest scheren. Die scheerzeep maakte me buitengewoon nerveus. Het waren de meest ongemakkelijke momenten van mijn leven. Op een gegeven moment moest ook Alan geschoren worden. ik weet zeker dat hij het een verschrikkelijke ervaring vond. In die zin vond hij het vast niet leuk om met me te werken.”

En dus is de 44-jarie filmster van piratenfaam bang dat de Britse method-acteur nooit meer met hem wil werken. Volgens Depp had Rickman erop gerekend dat hij nog voor de opnames scheerlessen zou nemen. Anders had hij nooit zomaar met die scène ingestemd.

“Dat had ik dus niet gedaan”, grapt Depp. “Maar ik heb ook niemand z’n strot afgesneden ofzo, zoals Sweeney Todd dat zou doen. Zo bont heb ik het nooit gemaakt.”

Aan de andere kant is Depp nu zelf ook bang voor de kapper, zo blijkt uit zijn vlassige baard en lange haar.

“Ik zit nu helemaal in mijn houthakkersfase (Amerikaanse “lumberjacks” gaan doorgaans als ongeschoren ruwe mannen door het leven – red.). Ik kan me nu prima voorstellen dat je ongemakkelijk in een kappersstoel zit. Als een vreemd iemand je handen wegstopt onder een laken, je hals begint in te smeren, en met een scherp mes bij je keel komt… da’s gewoon eng.”

Bron: jt. bioscopen.nl


Moest wel lachen toen ik dit las. Laughing
Al wat ouder nieuws maar kon het niet laten het te posten.
De titel is erger dan het verhaal. Laughing
Judge Turpin
Judge Turpin
Admin

Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 02-01-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alan Rickman doodsbang voor Johnny Depp Empty Re: Alan Rickman doodsbang voor Johnny Depp

Bericht van Mrs_Lovett ma jan 18, 2010 10:55 pm

ja, een kappersfobie lol Very Happy
Mrs_Lovett
Mrs_Lovett
Admin

Aantal berichten : 306
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Mrs Lovett's Pie Shop

https://magnificent4.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum